0 عدد : 0 ﷼
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. رنگ زمینه این محصول طلایی استفاده شده که نماد موفقیت و پیروزی محسوب می شود.افرادی که رنگ طلایی را دوست دارند، همیشه به دنبال رسیدن به ثروت هستند، زندگی لوکسی دارند و برای خرید هر چیزی بالاترین کیفیت را انتخاب می کنند. این افراد اعتماد به نفس بالایی دارند و بسیار باهوش، موفق و بلند پرواز هستند. با توجه به طرح و رنگ، نام این محصول گیلدا در زبان ارمنی به معنی طلا انتخاب شده است.
ابريشم به عنوان ظريفترين ، محکمترين، پردوامترين و پرجلاترين نخ جهان از سابقهاي به قدمت تمدن بشري برخوردار بوده است و از زمان اکتشاف تاکنون در بيشتر سرزمينهاي ابريشم پرور، اصليترين مورد مصرف آن بافت با توجه به فرهنگ ديرينه نقاط مختلف کشور و سنتهاي مردم، بافت انواع پارچه، روسري، چادرشب و دستمال ابريشمي در مناطق مختلف کشور انجام ميگيرد. « بنا به شواهد تاريخي ، کشف کرم ابريشم و پرورش آن براي نخستين بار در چين باستان اتفاق افتاد. اما بهرحال پس از حدود سه هزار سال پنهان کاري ، ديگر جوامع از شيوه پرورش و تهيه ابريشم اطلاع يافتند. پرورش کرم ابريشم بتدريج در جوامع مختلف خصوصاً و ايران گسترش يافت. سابقه تولید لباس و پارچه ابریشم در ایران به قبل از اسلام برمی گردد که به پادشاهی هفتواد در بم نسبت داده شده است. در این طرح از نقش های گل و مرغ و سنتی استفاده شده به همین خاطر نام این محصول گل و مرغ انتخاب شده است
اصطلاح تافته به گروه وسیعی از پارچه هایی با بافت ساده، ظاهری نرم، صاف و براق یا مات اطلاق می شود. کلمه تافته از زبان فارسی مشتق شده و به معنای خیلی ظریف است. در قرن ۱۶ میلادی همزمان با دوره صفویان، تافته های ایرانی که ابریشم و با بافت ساده بودند به عنوان پارچه های تجملی برای لباس بانوان مورد استفاده قرار می گرفت. بافندگان این دوره کارشان منحصر به فرد بود و از طلا و نقره با چسب روی تافته، گل و بوته می ساختند، و به قدری این پارچه ها در ایران زیاد شده بود که دیگ اعتنایی به پارچه های هندی نداشتند. و از آن زمان تا کنون این نوع پارچه جزء پارچه های تجملی و گران قیمت است. با توجه به طرح روی محصول نام آن را گل آسا، نام گذاری کردیم.
پلاک سنگ عقیق ، سنگ جید ، عقیق رنگی ، خرجکار برنز
ابريشم به عنوان ظريفترين ، محکمترين، پردوامترين و پرجلاترين نخ جهان از سابقهاي به قدمت تمدن بشري برخوردار بوده است و از زمان اکتشاف تاکنون در بيشتر سرزمينهاي ابريشم پرور، اصليترين مورد مصرف آن بافت با توجه به فرهنگ ديرينه نقاط مختلف کشور و سنتهاي مردم، بافت انواع پارچه، روسري، چادرشب و دستمال ابريشمي در مناطق مختلف کشور انجام ميگيرد. « بنا به شواهد تاريخي ، کشف کرم ابريشم و پرورش آن براي نخستين بار در چين باستان اتفاق افتاد. اما بهرحال پس از حدود سه هزار سال پنهان کاري ، ديگر جوامع از شيوه پرورش و تهيه ابريشم اطلاع يافتند. پرورش کرم ابريشم بتدريج در جوامع مختلف خصوصاً و ايران گسترش يافت. سابقه تولید لباس و پارچه ابریشم در ایران به قبل از اسلام برمی گردد که به پادشاهی هفتواد در بم نسبت داده شده است. در این طرح از رنگ های آبی و زرد استفاده شده به همین خاطر نام این محصول هانیل به معنی فرشته آبی رنگ انتخاب شده است
باغ و فرش ایرانی واضحترین آثار هنری ایران می باشند که ریشه در فرهنگ کهن دارند و با اعتقادات و باورهای ایرانیان در دوران مختلف پیوند خورده است. طرح های به کار برده شده در این محصول از نقش های فرش ترکمن می باشد. بیشتر قالیهای ترکمن از نوع درشتباف هستند. نقشههای ترکمنی اصیل همه تکراری هستند؛ یعنی از تکرار یک یا چند نقشمایه شکل میگیرند. طرح رایج در فرش ترکمن «گل» و طرحهای هندسی است. علاوه بر استفاده خیلی زیاد از طرح گل از دیگر روشهای شناسایی فرش ترکمن استفاده از دوایر پیچ در پیچ به شکل هندسی بسیار زیباست که این نقوش بر تارک فرش ترکمن فراوان مینشیند. این نقوش هندسی غیر از دستبافتهها در زیورآلات و گل یقهها نیز به چشم میخورد. باید گفت ترکمن اهل نقش است، « نقشبند» است و شیفته نقوش هندسی. به همین دلیل نام این محصول را نقشبند انتخاب کردیم.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. در ترکیب رنگ این محصول از دو رنگ استفاده شده است. رنگ زمینه که مشکی است و نمادی از اقتدار می باشد و تمامی نقش های روی کراوات با رنگ سفید کار شده است. سفید ممکن است نشانگر تکمیل یک چرخه در زندگی باشد، ممکن است زمانی که در مسیر جدیدی از زندگی خود قدم برمیدارید به لباسهای سفید یا فضاهای سفید در اطرافتان تمایل داشته باشید. بر اساس رنگ و طرح به کار رفته در این محصول نام این آنرا نقش خیال انتخاب کردیم.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است.طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. همين دليل نام اين محصول را به نام يكي از بزرگان دوره سلجوقي، نظام الملك، نام گذاري کردیم.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. رنگ به کار رفته در این محصول یکی از طیف هاي زنده نارنجی اسـت با ته رنگ طلایی کـه منعکس کننده گرما و قدرت صخره هاي مرجانی در زندگی دریایی اسـت. بـه گفته موسسه پنتون رنگ امسال نماد شادی و خوش بینی و برقراری گرما و صمیمیت اسـت. به همین خاطر نام این محصول را مرجانی انتخاب کردیم.
ابريشم به عنوان ظريفترين ، محکمترين، پردوامترين و پرجلاترين نخ جهان از سابقهاي به قدمت تمدن بشري برخوردار بوده است و از زمان اکتشاف تاکنون در بيشتر سرزمينهاي ابريشم پرور، اصليترين مورد مصرف آن بافت با توجه به فرهنگ ديرينه نقاط مختلف کشور و سنتهاي مردم، بافت انواع پارچه، روسري، چادرشب و دستمال ابريشمي در مناطق مختلف کشور انجام ميگيرد. « بنا به شواهد تاريخي ، کشف کرم ابريشم و پرورش آن براي نخستين بار در چين باستان اتفاق افتاد. اما بهرحال پس از حدود سه هزار سال پنهان کاري ، ديگر جوامع از شيوه پرورش و تهيه ابريشم اطلاع يافتند. پرورش کرم ابريشم بتدريج در جوامع مختلف خصوصاً و ايران گسترش يافت. سابقه تولید لباس و پارچه ابریشم در ایران به قبل از اسلام برمی گردد که به پادشاهی هفتواد در بم نسبت داده شده است. به دلیل استفاده از رنگ های مختلف به کار رفته در این طرح نام این محصول را رنگار به معنی رنگارنگ انتخاب کردیم
صدای به هم مالیدن پارچۀ ساتن احساس براقی، لوکس بودن، و نرمی را القا می کند. اصطلاح ساتن در اصل از نام بندر زيتون در چين گرفته شده كه امروزه آنرا "كنتون" مي نامند. پارچه ساتن ازين منطقه به خاور ميانه صادر شد. در دوران ساسانی تاجران زردشتی از مشهورترین تاجران اقیانوس هند و از جمله سواحل چین بودند که تجارت را در انحصار خود داشتند. اما فتح ایران توسط عرب های مسلمان و تسلط آنان بر بنادر و سواحل خلیج فارس در قرون یکم و دوم هجری موجب فعالشدن تجّار عرب در کنار بازرگانان زردشتی در اقیانوس هند شد؛ چنانکه آنان برای تجارت به سواحل چین به خصوص بندر «خانفوا» (کانتون یا گوانجوی امروزی) سفر میکردند که اصالت پارچه به آن دوران بر می گردد. رنگ زمینه این محصول سرمه ای استفاده شده که ذات آن بر اساس دوستی و محبت است؛ به همراه آن طرح تایپوگرافی بیتی از حضرت مولانا نقاشی شده که به همین دلیل نام این محصول هیچ انتخاب شده است.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. رنگ زمینه این محصول سبزآبی استفاده شده که سبزآبی خط افق زمین و آسمان را تشکیل می دهد. این طیف از آرامش بخش ترین رنگ ها در طیف رنگی هستند که به همین دلیل نام این محصول افق آسمان انتخاب شده است.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. در ترکیب رنگ این محصول از رنگ ارغوانی استفاده شده است.در حقیقت، ریشه و اصل رنگ ارغوانی به عنوان نماد بسیار عمیقتر و جذابتر از سایر رنگها میباشد. این رنگ قدرت تفکر انسان را تا 10 برابر افزایش میدهد ، خلاقيت و زيبايي را نشان داده ، افكار و احساسات منفي را از بين ميبرند و در انسان مهرباني و تعهد به وجود ميآورند. افرادی که مجذوب زیبایی و ظرافت هستند به این رنگ علاقه دارند. با توجه با ذات رنگ، نام این محصول ارغوان نفیس انتخاب شده است.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. در ترکیب رنگ این محصول از رنگ قرمز استفاده شده است. رنگ زمینه که قرمز رنگی است که بیشترین توجه ها را به خود جلب می کند نمادی از عشق و سمبل زندگی مهر و محبت است. با توجه طرح و رنگ قرمز آن نام این محصول آزرم به معنی مهر و محبت انتخاب شده است.
اصالت پارچه برگرفته از پارچه های زربفت ایرانیان باستان بوده است. ایران قرن ها تولیدکننده اصلی پارچه های زری برای دربارها و کلیساهای جهان، از لندن تا توکیو بوده است. طرح و رنگ برگرفته از بافندگان دوره سلجوقی است. بافنده ی عصر سلجوقی علاقه ای به رنگهای مجلل نداشت ولی تضاد ساده ی سیر و روشن رنگ ها را به خوبی تشخیص می داد. بافندگان این دوره صحنه های لطیف و شاعرانه و مناظر طبیعی را از روی نقاشیهای معاصر خود تقلید می کردند. در ترکیب رنگ این محصول از دو رنگ استفاده شده است. رنگ زمینه که مشکی است و نمادی از اقتدار می باشد و تمامی نقش های روی کراوات با رنگ سرخ کار شده است. قرمز رنگی است که بیشترین توجه ها را به خود جلب می کند نمادی از عشق و سمبل زندگی است با توجه با ذات رنگ ها و طرح های به کار رفته در این محصول که نزدیک به آتش و هنر اسلیمی را ایجاد می کند نام این محصول آتش سرخ انتخاب شده است.
تیم پشتیبانی 24/7 - 09359329324
ارسال تمام سفارش ها رایگان است
تضمین پرداخت ایمن توسط درگاه شاپرک
کلیه کارتهای عضو شتاب