هفت نکته بسیار مهم برای برجسته تر کردن برند خود
برندینگ تجاری فرصتی برای ایجاد شخصیت شرکت شما و ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتریان است. نکته مهم در ایجاد برند متفاوت، تمایز دادن نسبت به رقبا است.
به طور خلاصه ، برجسته باشید.
در ادامه با ما همراه باشید که تا به هفت نکته اساسی در مورد برندینگ در مد و پوشاک اشاره شود.
۱. ترندها را دنبال نکنید، خودتان آنها را بسازید
به جای تقلید از رقبای خود ، چیزی را بسازید که مشتریان شما از دیگران در بازار ندیده اند. این می تواند یک محصول ، خدمات ، ارزش ، تجربه خرید یا چشم انداز باشد که احساس جدید و متفاوت داشته باشد. با ایجاد چیزی منحصر به فرد ، مشتریان چاره ای ندارند جز اینکه برای آن نقطه تمایز به شما مراجعه کنند.
۲. صادقانه ارتباط برقرار کنید
با صداقت با مشتریان خود صحبت کنید و شخصیت نشان دهید. این باعث ایجاد اصالت می شود. به عنوان مثال ، به صورت محاوره ای موضوعات نزدیک به مشتری را ذکر کنید یا مشکلات مشترک را به اشتراک بگذارید. این به شما امکان می دهد اعتماد سازی کنید ، که منجر به فروش می شود. گرچه این ارتباط برای برقراری ارتباط بیشتر زمان می برد ، اما در بلند مدت روابط محکم تری با مشتریان شما ایجاد می کند.
۳. از تجربه کردن نترسید
این که آیا کار یا محصول شما، یک روش طراحی شجاعانه و یا یک موضع جدید در مورد یک صنعت مد است یا خیر، شما احترام و وفاداری را از افرادی کسب خواهید کرد که نظرات شما را به اشتراک می گذارند در حالی که به توسعه یک هویت تجاری قوی برای شما کمک می کنند.
۴. پیام برند خود را دائما تکرار کنید
پیام و ارزش برند شما باید واضح باشد و باید به طور مکرر و مداوم برای ایجاد حس پیش بینی پیام داده شود. اگر مشتریان احساس کنند قابل اعتماد هستید، به شما وفادارتر خواهند بود.
۵. دید عالی
مهم است که برند شما قابل مشاهده باشد. خواه از طریق تبلیغات سنتی ، پوشش رسانه ای ، شبکه های اجتماعی یا درگیر شدن در مسابقات مد ، روش های زیادی برای ارتقا برند شما و افزایش دید وجود دارد.
۶. بیش از حد انتظار باشید
مشتریان خود را بیش از آنچه وعده داده شده تحت تأثیر قرار دهید و بیش از انتظار آنها باشید. همچنان به محصولات یا خدمات خود ارزش بیافزایید تا مشتریان را بازگرداند و احتمال توصیه شدن را افزایش دهد.
۷. نیازی نیست همه را راضی نگه دارید
برندی که همه را راضی کند، نام تجاری بسیار کسل کننده ای خواهد بود! این یکی نیز به زودی فراموش خواهد شد. درعوض، در ارائه خدمات به مشتریان اصلی خود و اطمینان از اینکه آنها شما را به یاد می آورند ، متمرکز شوید.
نویسنده: برهان ترک فر
دیدگاه خود را بنویسید